ارائه کلیه خدمات نوین در حوزه اینترنت
خدمات اینترنت صبانت در اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید
از ما بیشتر بدانید
کاهش تعرفه های اینترنت حجمی و نامحدود صبانت
فروش استثنایی آنتی ویروس های اسمارت سکیوریتی ویژه مشترکین صبانت
خدمات فنی شبکه، پشتیبانی و نظارت در حوزه فناوری اطلاعات (IT)
همیشه امن بمانید - مقالات ویژه امنیت در شبکه، اینترنت و فضای مجازی


پیشنهاد تابستان صبانت - ویژه مشترکین جدید

 

فرصت استثنایی خرید سرویس اینترنت (طرح تابستانه صبانت) ویژه مشترکین جدید تا تاریخ31 مرداد 1395 در اختیار مشتریان قرارداده شده که مشترکین می توانند در این مدت از طریق دفاتر فروش اقدام به خرید و بهره برداری نمایند.
teraket-sobhanet-a5-spring-95
- شرایط عمومی سرویس:
 
مشترکین جدید می توانند یک سال اینترنت پرسرعت تا سرعت 12 مگابیت را با 12 گیگابایت ترافیک که بصورت ماهیانه یک گیگابایت به همراه 90 گیگابایت ترافیک هدیه (به همراه 9 درصد مالیات) به مبلغ 698000 ریال دریافت و علاوه بر این می توانند از ساعت 4 بامداد الی 10 صبح از ترافیک نامحدود بامدادی رایگان سرویس مذکور با حداقل سرعت دانلود 1 مگابیت تا 6 مگابیت بهره مند گردند.
 
به عبارت دیگر این امکان برای مشتریان گرامی فراهم بوده که در ساعت بامدادی (4 الی 10 صبح) از حداقل 2000 تا 6000 گیگابایت ترافیک رایگان بامدادی در طول مدت یکسال بهره مند گردند که این بهره برداری منوط به عدم اتمام حجم روزانه سرویس بوده و در صورت عدم وجود حجم روزانه امکان بهره برداری ترافیک رایگان در ساعات بامدادی وجود ندارد.
لازم به ذکر است 90 گیگابایت ترافیک هدیه بصورت 6 عدد ترافیک یک ماهه 15 گیگابایتی به مشترک اعطاء که این حجم هدیه در صفحه کاربری مشترک قسمت تاریخچه بصورت رزرو نمایش داده و مشترک می تواند از طریق لینک مذکور اقدام به فعال سازی آن نماید.
 
شایان ذکر است هر کدام از حجم های هدیه 15 گیگابایتی اعتبار مصرف یک ماهه از تاریخ فعال سازی داشته و مشترک می تواند متناسب با نیاز خود در طول مدت زمان یکسال اقدام به فعال سازی آن نموده و پس از پایان زمان سرویس حجم های مذکور قابل بهره برداری نمی باشند.
 
فعال سازی ترافیک های هدیه بصورت همزمان امکان پذیر نبوده و روال فعال سازی به این صورت بوده که مشترک اقدام به فعال سازی اولین حجم هدیه نموده و تا هنگامی که زمان حجم مذکور به اتمام نرسیده باشد امکان فعال نمودن حجم هدیه بعدی وجود ندارد به عنوان مثال اگر مشترک اولین حجم هدیه خود را فعال نمود و پس از یک هفته 15 گیگابایت ترافیک هدیه مربوطه را مصرف نماید نمی تواند دومین حجم هدیه خود را نیز فعال نماید.
شایان ذکر است در صورتی که مشترک هر کدام از حجم های هدیه خود را فعال نمود و درمدت زمان یک ماه پس از فعال سازی نتوانست از کل حجم بهره برداری نماید باقیمانده حجم هدیه مذکور سوخت و قابل انتقال به دوره بعد نمی باشد.
 
جهت سفارش و فعال سازی سرویس جشنواره تابستانه میتوانید به دفاتر فروش تاپ سرویس (نمایندگی رسمی فروش وپشتیبانی صبانت در استان اصفهان) مراجعه و یا جهت تسریع و سهولت در سفارش دهی با شماره تلفن مستقیم 09139012285 (کارشناس فروش و پشتیبانی صبانت) تماس حاصل فرمایید.

Services

 

peygiri